.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همسر زن ربوده شده میاندرودی: برایمان دعا کنید
سیده سعیده فلاح

شمال نیوز: در هفته ی اخیر شاهد خبر دردناک ربوده شدن زن جوان 23 ساله در میاندرود بودیم . در حالی که 10 روز از این حادثه می گذرد متاسفانه هنوز هیچ خبری مبنی بر پیدا کردن این زن جوان نشده است.

مسئله ی تاسف برانگیزتر آن است که طی شش ماه گذشته این سومین اتفاق است که در حومه شهر میاندرود رخ می دهد که اتفاقات گذشته به نجات یک زن و کشته شدن زن دیگر 50 ساله ختم شد.

نگارنده در حالی این مطلب را می نویسد که همزمان با این اتفاق، در چند روز گذشته نیز شاهد اتفاق مشابه دیگری بوده، اما اینبار نه در جاده بلکه در یکی از خیابان های اصلی شهر ساری.

در حالیکه دختر جوان بعنوان مسافر سوار بر خودروی پرایدی شده بود، پس از فهمیدن نقشه ی شوم راننده ی جوان قصد فرار داشت که به محض توقف اتومبیل در خیابان بدلیل رسیدن به یک مانع، دخترجوان به سرعت از اتومبیل خارج می شود که در این لحظه با دخالت عابرین پیاده ماجرا ختم به خیر می شود.

در حالیکه این دختر خوش شانس توانست جان سالم به در ببرد ، زن جوان میاندرودی و زنان دیگر امثال او همچنان در دام افراد شیاد گرفتارند و معلوم نیست چه اتفاق شومی در انتظارشان است.

مسئله ای که وجود دارد این است که این دست حوادث متاسفانه بسیار در حال وقوع است و امنیت شهر را به شدت زیرسوال می برد.

اما مسئله ی قابل تاملی که در اتفاق اخیر وجود دارد آن است که پلیس راه ساری میاندرود از کمترین امکانات و تجهیزات که مهمترین آن دوربین های مدار بسته است، بی بهره بوده و این چیزی نیست که بتوان براحتی از آن گذشت.

شاید اگر دوربین های مداربسته پلیس راه و یا تمامی جایگاه های سوخت در سطح استان مجهز به دوربین های باکیفیت ( و نه دوربین های بی کیفیت و خاموش! ) باشند ، بتوان سارق یا سارقان را در موارد گوناگون شناسایی کرد و خانواده هایی را از نگرانی درآورد.

مسئله ی مهم دیگری که در حیطه این حادثه وجود دارد ساماندهی خودروهای مسافری در مسیر میاندورود به ساری، سه راه اسلام آباد به ساری و بالعکس بوده که معضل چندین ساله ی اهالی این منطقه است و هر روز با آن دست و پنجه نرم می کنند. در حالیکه این اتفاق می تواند هر روز برای یکی از نوامیس رخ دهد.

س-ر همسر این زن جوان ربوده شده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شمال نیوز در ساری گفت: از مردم می خواهم فقط برایمان دعا کنند.

وی که در شرایط روحی سختی به سر می برد در خصوص شایعات بوجود آمده در سطح شهر افزود: با همسرم هیچ مشکلی نداشتم و زندگی خوبی داشتیم.

وی ضمن تشکر از پلیس آگاهی در پیگیری این پرونده ادامه داد: علی رغم تمام تلاش های پلیس آگاهی مازندران اما این پرونده به قدری گنگ شده است که هنوز نتوانستیم به نتیجه برسیم.

وی تاکید کرد: فقط برایمان دعا کنید.

 /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 ارديبهشت 1394
متاسفم برای کسانی که انگ فساد به این خواهر گمشده میزنن چون ما کامل این خانواده رو می‌شناسیم
اشنا 19 ارديبهشت 1394
درست میفرمایید.
ان شا الله که این قضیه ختم به خیر میشه
امضا محفوظ 19 ارديبهشت 1394
جالبه که دکل بزرگ دوربینی که بعد از پلیس راه به سمت نکا نصب شده(روبروی شرکت غنچه) فاقد دوربینه و بسیار مضحک هست که چنین دکل مرتفعی دوربینش رو برداشتن یا شایدم دزدین!
پلیس راه میاندرود از وجود نیروهای متعهد و متخصص رنج میبره و تنها چند سرباز رو برا نگهداشتن و گاها سرکارگذاشتن رانندگان خودروها گذاشته
پاسخ ها به این نظر
من 22 ارديبهشت 1394
منطورت پلیس راه ساریه دیگه!!!! انگور نشده غوره شدین؟؟ به سرد پلیس راه نگاه بنداز چی نوشتست
نا شناس 19 ارديبهشت 1394
خدا صبر بده چشم انتظاری سخته‬‎
کلبه 20 ارديبهشت 1394
ما امیدمون به خداست
پسرایرانی 20 ارديبهشت 1394
ان شالله پیدا میشه
ش 20 ارديبهشت 1394
خدا به مسولین هم یه مقدار عجله بدهد .
هم محلی 20 ارديبهشت 1394
خدایا کمک کن زود پیدابشه
خدایا دل مادرشو شادکن
--------- 21 ارديبهشت 1394
سلام من بعنوان یک خانم که در این جامعه زندگی می کنم انتظار دارم همانطور پدر و مادر یک خانواده مواظب و مراقب فرزندان خود هستند نیروهای انتظامی و مسئولان نیز این مراقبت را از جامعه داشته باشند خبری از مسئولین نیست پلیس نیروی انتظامی -پلیس آگاهی - پلیس راهنمای و رانندگی مسئولین راه و ترابری - فرماندار- بخشدار- وحتی استاندار کجاست به جای اینکه هر روز تیتر اول روزنامه ها بخوانیم استاندار فلان کشور با فلان هیات ضافت شام می خوره بیاید این بی بندوباری استان حل کنه این سومین حادثه بلکه آخرین حادثه نیست فقط یک جمله خطاب به مسئولین می گم : اگر این اتفاق برای خانم عزیزتان می افتاد به همین خونسردی عبور می کردید ؟ جوابش کاملاً واضح است محال است چون شما شما هستید..............................
محمد جواد رحمانی الاشتی 21 ارديبهشت 1394
واقعا موضوع تکان دهند ه ایی است، انشاءالله هرچه سریعتر این بانوی بزرگوار به اغوش گرم خانواده بازگردد و با ادم ربایان شیاد برخوردی جدی و قانونی صورت گیرد تا ما دیگر در هیچ نقطه ای از کشورمان شاهد بروز همچین اتفاقاتی نباشیم.
غریبه 21 ارديبهشت 1394
.اما. باید برخورد جدی با فساد اجتماعی بشه تا شاهد چنین اتفاقات نباشیم امیدوارم امیدوارم. به خوبی. پیدا بشه
نا شناس 21 ارديبهشت 1394
ایشالا خدا خودش کمک میکنه.........
نا شناس 21 ارديبهشت 1394
ایشالا خدا خودش کمک میکنه.......
علی 22 ارديبهشت 1394
به نظر من با ربایندگان شیاد باید برخورد جدی شود پس از پیدا شدن بلافاصله محاکمه و خیلی سریع حکم اجرا شود
و اونایی که در سطح شهر مزاحم نوامیس مردم می شوند همان جا با اونا برخورد شدید بشه
معلم 22 ارديبهشت 1394
کافیست به فرهنگ وادب و احترام و حقوق انسانی بی توجهی بشه، این نتیجه کار خواهد بود. متاسفانه مسئولین دنبال کارهای سیاسی هستند و بی توجه به فرهنگ. باید شاهد مشکلات جدی تری باشیم. چون خانه از پای بست ویران است
نا شناس 22 ارديبهشت 1394
اگه كمي مسئولان خودشون و جاي اين خانواده ها بگذارند زودتر مسايل امنيتي رو در استان فعال ميكنن
محمد 21 ارديبهشت 1394
یادش بخیر کمیته اوایل انقلاب که مجرم را در محل ارتکاب جرم تنبیه می کردند الان باید اونا باشند
کسانی که امنیت ملت بزرگ ایران را بهم می زنند نباید امنیت داشته باشند
saei: 22 ارديبهشت 1394
به نظر من مجازات کسی که بعنوان رانندگی ناموس مردم را بلند می کند باید شدیدتر و سریعتر از کسی باشد که در یک درگیری علنی قتل کرده است .چون اولا ناموس مردم و خدا است و در ثانی به راننده اعتمادکرده است. ولی حتما خیلی ازاین مجرمین یا حکم این کار را نمی دانند و یا به زمان و قانون امیدوارند تا عفو شوند.در نهایت عاجزانه از پلیس و قضاو رسانه ها خواهشمندم اینجور افراد را به مردم معرفی و به اشد مجازات برسانند .وبرای اینکه دیگر مردم مسافرکش شخصی سوار نشوند فرهنگ سازی کنند.تا ان شاالله
امنیت ونظم ایجاد شود.
saber 22 ارديبهشت 1394
همین چند روز قبل عربستان 10کارگر خارجی را در کشورشان تجاوز کردند را بدار اویخته و از هلیکوپتر ها اویزان کرد و برفراز همان شهرها گرداند تا عبرت همه شوند. حالا ما نمی دانیم ان متجاوزهای قبلی کی بودند? الف ب پ ت
چی شدند ؟ اعدام حبس ابد ....یا با ضمانت ازاد ! و یا مشمول زمان شده و آزاد شدند.
ستاره 24 ارديبهشت 1394
ان شاءالله این خواهر عزیزمون هر چه زودتر به آغوش گرم خانواده برگرده و این خانواده از نگرانی در بیان ،ومسئولین هم فکری نسبت به این مسائل داشته باشن
خواجوی 24 ارديبهشت 1394
واقعا ضربان قلبم میشنوم. به حق بانوی دو عالم این زن همنشین فاطمه باشه. اون پست فطرت ها جاشون پایین تر از یزید و یاراش باشه.
مادر 25 ارديبهشت 1394
همه این روزا میگذره امان ازدل مادرش وطفل دوماهیه که منتظر نوازش مادرشه خدا بهشون صبر بده عاقبت همه مردم مونو ختم به خیر کنه مملکت بی صاحب همینه روز به روز خبرهای بدتر از اینو میشنویم ییا صاحب الزمان ادرکنی
امیر رعیت 26 ارديبهشت 1394
خدا به خانواده اش صبر بده امیدوارم مراجع قضای خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی وعاملان ای جنایت را به اشد مجازات برسونن ...امیر از ساری
احمد 28 ارديبهشت 1394
بنده به سهم خودم به خانواده مرحومه تسلیت عرض میکنم.امیدوارم هرچه سریعتر جنایتکاران به سزای اعمال کثیف خود برسند. روح خانم مرحومه شاد.
معصومه 28 ارديبهشت 1394
متاسفانه ی عده از مسولین میگویند ضریب امنیت کشورمان بالاست،من شدیدا این نظر را رد میکنم.آیا هیچ زنی میتواند در روز روشن در خیابانای کشور برای یک ساعت توقف کند؟آیا در کشورمان دختری میتواند به تنهایی ساعت یازده شب با پای پیاده از خیابانی عبور کند؟چرا دروغ میگویید.امنیت در کشورمان صفره، اگه میبینید اتفاق کمه بخاطر اینه که خانوما به کسی اعتماد نمیکنن.نمونه اش این خانم عجله داشتن سوار ماشینی شدن که جانش را از دست داد.
ندا: همکار خبری 29 ارديبهشت 1394
سلام خانمی مطلب مهمی نوشتی .احسنت
حسين 31 ارديبهشت 1394
اعدام حقشون نيست
حقشونه كه ريز ريزشون كنن
لعنتي هاي كثيف
ماه پروین. 2 خرداد 1394
باسلام.سپاس وتشکرازماموران انتظامی وامنیتی درخصوص دستگیری این دیوصفتان.خواستم بدونم چراتصویرصورت کثیفشان رانشان ندادید؟این گرگ صفتان ابرویی ندارند که قرار باشد بریزد.الهی به حق مظلومیت اون طفل شیرخواره که این انگلان پست فطرت بی مادرش کردن اینان هرگز به جامعه برنگردن.
زهرا 5 خرداد 1394
چطور دلشون اومد یک مادری که بچه نوزاد داشت رابکشن نمی دونستم مازندرانی ها انقد بی رحمن چون خودم مازندرانی هستم خدا به خان واده ش صبربده
زهرا 13 خرداد 1394
سلام ببخشيد چه جوري ميشناسين اين خانواده
مهلا 5 آذر 1394
سلام . دستگاه قضایی میاندرود افراد بی کفایتی دارد ک ب مجرمان میدان میدهند و پیگیری نمی کنند . مجرم اصلی عوامل و دستگاه قضایی میاندرود میباشند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.